Nu pot conecta echipamentul GNSS la ROMPOS, care pot fi problemele?

Nu pot conecta echipamentul GNSS la ROMPOS, care pot fi problemele? Important

29

1. Cazul în care modemul este în receptor. Majoritatea sistemelor GNSS folosesc conexiunea de date mobile 2G. Problemele conexiunilor sunt inerente oricărei rețele de telefonie mobilă, deorece tehnologia 2G este veche și prioritate au conexiunile 3G, 4G și voce când rețeaua este suprasolicitată. Soluția ar fi să contactați furnizaorul de telefonie mobilă pentru resetarea SIM-ului sau releului din zonă în timp ce aveți echipamentul GNSS pornit. Problema nu se manifestă în cazul în care SIM-ul este în controler.

2. Probleme de conectare, baza nu este încarcată și roverul ramâne în modul autonom. 

Primul pas constă în resetarea receptorului (Stonex, South, Trimble) prin ținerea apăsată a butonului de power până la activarea secvenței de restart pornit/oprit/semnal sonor și toate LED-urile fluctuează/LED-uri rămân aprinse.

Al doilea pas constă în crearea unui profil nou (profilele existente se șterg) pentru conectarea la ROMPOS via ntrip. La ntrip server/dns se scrie rtk.rompos.ro sau 93.113.10.123, portul este 2101 și utilizatorul și parola se preiau din interfata app.rompos.ro/rover.

După conectare soluțiile oferite în tabela de corecții ROMPOS ar trebui să fie următoarele*.

RO_MAX_3.1    soluție recomandată  
RO_VRS_3.1      
RO_iMAX_3.1      
Nearest_3.1   conexiune directă la o stație permanentă (<30km recomandat)  
Nearest_2.3   recomandat pentru echipamente ce utilizează RTCM 2.3  
RO_FKP_3.1      
RO_i_MAX_2.3   recomandat pentru echipamente ce utilizează RTCM 2.3  
RO_FKP_2.3   recomandat pentru echipamente ce utilizează RTCM 2.3  
*în mod obligatoriu, receptorul va trebui să transmită coordonatele punctului de stație (prin mesaj de tip NMEA-GGA)

NOTĂ: În cazul în care încercați activarea într-o zonă aglomerată cu semnal 4G/3G, încercați să faceți activarea într-o zonă mai puțin aglomerată (comună, zonă limitrofă, etc.)

#14

Căutare

Contact

  • Program L-J : 8:00-16:30; V: 8:00-14:00
  • Bd.Expozitiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
  • +40 21 224 39 67
  • +40 758 071 894
  • office@rompos.ro
  • Contact Rapid